سنجش

مرتبط با آزمون ها

سنجش

مرتبط با آزمون ها

تاریخ ثبت نام کنکور سراسری 91

زمان ثبت نام اولیه  کنکور سراسری  1391 رشته های نظری ( ریاضی فیزیک - علوم تجربی - ادبیات و علوم انسانی - زبان و هنر ) 

معاون سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام آزمون سراسری سال 1391 همزمان با روز دانشجو از 16 آذر ماه سال جاری (1390) خبر داد.
 

سید جلال طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: ثبت‌نام کنکور 1391 از 16 آذر ماه به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی http://sanjesh.org  آغاز می‌شود.
 
وی گفت: کنکور سراسری طی روزهای 10 و 11 تیر ماه برگزار می‌شود
 
وی در خصوص نحوه تاثیر معدل در کنکور 91، اظهار کرد: هنوز تصمیمی در این رابطه اتخاذ نشده است، چرا که باید در این زمینه کارگروه ماده 4 برای میزان تاثیر معدل تشکیل شود.

نظرات 12 + ارسال نظر
محمد شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ب.ظ

لطفا در سایت بنویسید من که یک سال از رفتن به دانشگاه غیر دولتی منصرف شدم حالا شماره داوطلبی را جهت ثبت نام در کنکور91از کجا بیاورم.

آنا سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام
میخواستم بدونم دیپلم من تجربیه پیش رو تغییر رشته دادم (رشته علوم انسانی) امکان ثبت نام در کنکور سراسری امسال رو دارم یانه؟؟؟؟؟؟

بله . امکان داره

فرزین پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام شماره داوطلبی چه شماره ای است آیا همون کد دانش آموزی هست.

خیر - شماره ی داوطلبی در روی کارت ورود به جلسه و یا کارنامه ی کنکور درج می شود.

سبا جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ

میخواستم ب÷رسم برا ثبت نام باید کارت ملی داشته باشم یا با شناسنامه هم میشه؟؟؟؟
وتا کی برا ثبت نام وقت دارم؟؟

سید جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:30 ب.ظ

رشته هنر ...پیش دانشگاهی متفرقه میخونم ...یه درس تا پایان پیش دانشگاهی مونده....آیا میتونم ثبت نام کنم؟

بهاره شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام .مشاوره مدرسه امون گفت میشه من که دیپلم هنرستان دارم در کنکور نظری امسال شرکت کنم درسته؟

بهاره یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام.ایامیشه من که دیپلم برنامه نویسی کامپیوتر ازکارودانش دارم دفترچه کنکور سراسری بگیرم طبق صحبت های سازمان سنجش؟شرایط کنکوربعدش چیه؟

سلام. میشه ولی باید مدرک پیش دانشگاهی داشته باشید وقتی که در دانشگاه قبول می شوید.

سمانه یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام من در کنکور سال ۹۰ شرکت کردم.امسال هم میخوام شرکت کنم.باید با همون مدارک پارسال کد سوابق تحصیلی بگیرم؟

با مراجعه به بخش دریافت کد سوابق تحصیلی جهت اخد کد اقدام نمایید.

محسن اسداللهی سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ب.ظ

سلام خسته نباشید.
امسال من دانشگاه ازاد اسلامشهر قبول شدم.
اگه من در کنکور 91 قبول شم و نروم میتوانم کنکور بدم باز؟؟؟
ممنونم ازتون اگه ج بدید

بلی

سارا شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام من امسال سوم کامپیوتر رشته کارودانش هستم میشه بپرسم چه طور باید مدرک پیش دانشگاهی بگیرم؟

میتوانید به صورت آموزش از راه دور و یا شبانه نسبت به اخذ پیش دانشگاهی اقدام کنید

مینا دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ق.ظ

سلام
میخواستم بدونم کنکور تجربی دهم برگزار میشه یا یازدهم؟

یازدهم ولی باز زمان دقیق روی کارت ورود به جلسه شما قید می گردد

ابراهیم چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ب.ظ

با سلام من مدرک دیپلم را گرفتم وبرای ثبت نام آزمون سراسری سال 1391 باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنم برای ثبت نام باید به کدام ایکون مراجعه کنم..............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد