سنجش

مرتبط با آزمون ها

سنجش

مرتبط با آزمون ها

آزمون عملی ‌رشته‌های‌ تربیت‌بدنی - هنرهای تجسمی و گرافیک


‌سازمان سنجش زمان برگزاری آزمون عملی ‌معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت ‌رشته‌های‌ تربیت‌بدنی ‌و علوم‌ورزشی، هنرهای تجسمی (نقاشی) و گرافیک آزمون دوره های‌کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای سال 90 را اعلام کرد. آن دسته از داوطلبانی که در رشته های نیمه متمرکز تربیت بدنی و علوم ورزشی، هنرهای تجسمی(نقاشی) و گرافیک این آزمون معرفی شده اند باید با پرداخت هزینه آزمون در آن شرکت کنند.
 

ادامه مطلب ...

تاریخ برگزاری کنکور سراسری 1391

معاون سازمان سنجش آموزش کشور  تاریخ دقیق برگزاری کنکور سراسری رشته های نظری را  روزهای 10 و 11 تیر ماه 1391برگزار می‌شود.   و کارت ورود به جلسه نیز 4 روز قبل کنکور از طریق سایت سنجش sanjesh.org قابل پرینت است.

تاریخ ثبت نام کنکور سراسری 91

زمان ثبت نام اولیه  کنکور سراسری  1391 رشته های نظری ( ریاضی فیزیک - علوم تجربی - ادبیات و علوم انسانی - زبان و هنر ) 

معاون سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام آزمون سراسری سال 1391 همزمان با روز دانشجو از 16 آذر ماه سال جاری (1390) خبر داد.
 

سید جلال طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: ثبت‌نام کنکور 1391 از 16 آذر ماه به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی http://sanjesh.org  آغاز می‌شود.
 
وی گفت: کنکور سراسری طی روزهای 10 و 11 تیر ماه برگزار می‌شود
 
وی در خصوص نحوه تاثیر معدل در کنکور 91، اظهار کرد: هنوز تصمیمی در این رابطه اتخاذ نشده است، چرا که باید در این زمینه کارگروه ماده 4 برای میزان تاثیر معدل تشکیل شود.

منابع سوالات کنکور سراسری سال 91

 جدول منابع طرح سوالات آزمون سراسری سال 91 از سوی معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به ادارات کل تابعه این وزارتخانه در استان‌ها ابلاغ شد.

کارشناسان حوزه معاونت آموزش متوسطه، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و سازمان سنجش آموزش کشور جهت اطلاع از سوی معاونت آموزش متوسطه به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های کشور ابلاغ شد.

ادامه مطلب ...