سنجش

مرتبط با آزمون ها

سنجش

مرتبط با آزمون ها

تفکیک جنسیتی کلاسهای دانشگاه فنی‌حرفه‌ای / تاریخ شروع کلاس ها

بنا بر اخبار های ضد و نقیض در مورد تفکیک جنسیتی دانشگاه ها سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اینکه بازگشایی کلاسهای این دانشگاه وارد هفته دوم خود شده است گفت: به علت شرایط حاکم بر واحدهای درسی و کارگاههای آموزشی در این دانشگاه کلاسهای جداگانه برای دختران و پسران برگزا می شود.


سهراب رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آغاز کلاسهای درس نخستین دانشگاه فنی و حرفه ای کشور از تفکیک جنسیتی این دانشگاه خبر داد و گفت: تمام کلاسهای دانشگاه فنی و حرفه ای به علت ماهیت واحدهای درسی و برگزاری کارگاههای آموزشی، به تفکیک رشته برای دختران و پسران جداگانه برگزار می شود.
 
وی درباره زمان بازگشایی کلاسهای این دانشگاه گفت: نخستین دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور که تعداد آنها حدود 60 هزار نفر است از 19 شهریورماه در کلاسهای درس خود حاضر شده اند.
 
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای درباره تعداد رشته های درسی ارائه شده در این دانشگاه، اظهار داشت: در دانشگاه فنی و حرفه ای حدود 60 رشته فنی و حرفه ای راه اندازی شده است. از مجموع این رشته ها، 21 رشته در مقطع کارشناسی و سایر رشته ها در مقطع کاردانی دانشجو می پذیرد. البته آن دسته از رشته ها که در مقطع کارشناسی راه اندازی شده دارای مقطع کاردانی هم هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد