سنجش

مرتبط با آزمون ها

سنجش

مرتبط با آزمون ها

مطرح شدن مشکلات انتقال فضای آموزشی دانشکده فنی حرفه‌ای در مجلس

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور در کمیسیون آموزش مجلس، مشکلات مربوط به تخصیص فضای آموزشی برای انتقال دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای از آموزش و پرورش به وزارت علوم را مطرح کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، سهراب رضایی - رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، مسائل و مشکلات مربوط به تخصیص فضای آموزشی برای انتقال دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای از آموزش و پروش به وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری را با اعضای این کمیسیون مطرح کرد و مقرر شد کمیسیون این مسائل را پیگیری کند.

همچنین معاونان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گزارشی از عملکرد این حوزه ارا رائه دادند.

"محمودرضا آقامیری" معاون فناوری و نوآوری، "سیدمجتبی خیام‌نکویی" معاون بخش کشاورزی و "عباس لطفی" رئیس ستاد زیست فناوری معاونت علمی و فنی ریاست جمهوری گزارشی از کارها و محصولات تولید شده و همچین جایگاه ایران در سطح بین المللی در حوزه فعالیت‌های خود ارائه کردند.

در این نشست مشکلات و خلاءهای قانونی و کمبود اعتبارها در بودجه 90 از سوی مسئولان این حوزه ها مطرح و مقرر شد کمیسیون آموزش و تحقیقات تصمیم‌ها و پیگیری‌های لازم را در این زمینه اتخاذ کند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد